Download soalan-soalan percubaan Bahasa Melayu PMR dan SPM. Anda boleh download soalan-soalan percubaan tersebut di sini
A | Peperiksaan Percubaan PMR 2013 |
1 |
SBP - BM 1 , BM 2 , SKEMA BM 1 , SKEMA BM 2
(Terima
kasih : Cikgu Siti Nur Linah Abd Rahman)
|
2 |
PAHANG - BM 1 , BM 2 , SKEMA BM 1
(Terima
kasih : Cikgu Vikneswaran)
|
3 |
SARAWAK ZON B (KUCING) - BM 1 , BM 2 , SKEMA BM1 DAN BM 2
(Terima
kasih : Cikgu Siti Firdaus Mat Rahim)
|
4 |
MRSM - BM 1 , BM 2
(Terima
kasih : Cikgu Zurwati)
|
5 |
PULAU PINANG - BM 1 , BM 2 , SKEMA BM 1 dan BM 2 |
6 |
KEDAH - BM 1 – SET B, BM 2 – SET B, BM 1 – SET A, BM 2 – SET A, SKEMA BM 1 SET B, SKEMA BM 2 SET B, SKEMA BM 1 SET A, SKEMA BM 2 SET A
(Terima
kasih : Cikgu Marniusnita Muslim)
(Terima
kasih : Cikgu Atikah bt Abdullah)
|
A | Peperiksaan Percubaan SPM 2013 |
1 |
KEDAH
- BM
1 , BM
2 , SKEMA
BM 1
, SKEMA
BM 2
sumber
bmspm.net (YAS BIHA)
|
2 |
PULAU PINANG - BM1 , BM2 , SKEMA BM1 , SKEMA BM2 |
3 |
PERAK - BM
1 , BM
2
, SKEMA
BM 1
, SKEMA
BM 2
(Terima
kasih : Cikgu Siti Rahmah Saadon)
|
4 |
sumber
bmspm.net (AK)
|
5 |
TERENGGANU
- BM
2
, SKEMA
BM1 dan BM 2
(Terima
kasih Cikgu Wan Sajiri)
|
6 |
(Terima
kasih : Cikgu Rosni Abd Razak)
|
7 |
(Terima
kasih : Cikgu Noraidah Abd Ghani).
|
8 |
NEGERI
SEMBILAN (DAERAH K. PILAH) - BM
1, BM
2 , SKEMA
BM 1, SKEMA
BM 2
sumber
bmspm.net (Cikgu Norjilah).
|
9 |
sumber
bmspm.net (Cikgu Halim)
|
10 |
JOHOR
(SMK LINGGUI, KOTA TINGGI) - BM
1
, BM
2
, SKEMA
BM 1
, SKEMA
BM 2
(Cikgu
Wan Sajiri)
|
11 |
MRSM
- BM
1
, BM
2
, SKEMA
BM 1 , SKEMA
BM 2
(T.kasih
Cikgu Zurwati)
|
12 |
SEKOLAH
BERASRAMA PENUH - BM
1 , BM
2 , SKEMA
BM 1
, SKEMA
BM 2
(Terima
kasih Cikgu Wan Sajiri Wan Hasan)
|
13 |
SABAH
(SMK NARINANG) - BM
2 , SKEMA
BM 2
(Terima
kasih Cikgu Juilis Mokujal dlm bmspm.net)
|
14 |
SARAWAK (ZON
B) - BM
1
, BM
2
, SKEMA
BM 1
sumber
bmspm.net (Cikgu Zamri Ismail)
|
15 |
KUALA LUMPUR (SMK SERI BINTANG UTARA) - BM 1 , BM 2 , SKEMA BM 1 , SKEMA BM 2 Sumber bmspm.net (Cik Sri) |
16 |
YAYASAN
ISLAM KELANTAN (YIK) - BM
1 dan BM 2
(sumber
bmspm.net)
|
No comments:
Write comments